Rekrutacja, gotowi, start! Zgłoś się do drugiej edycji „Akademii Przywództwa”

Już dziś ruszyła rekrutacja do naszego półrocznego programu „Akademia Przywództwa”! Po pierwszej edycji, która była dla nas naprawdę ważnym wydarzeniem, zapraszamy nową grupę do wspólnej pracy i wzajemnych inspiracji. Po opiniach naszych uczestników wiemy, że program jest wręcz niezbędny do rozwoju w kierunku lepszego poznania swoich kompetencji i zdobycia narzędzi pomocnych do zbudowania świadomego przywództwa. Będziemy nadal szkolić i wzmacniać liderów w odpowiednie narzędzia i wzmacniać ich rozwój osobisty. Zaczynamy zajęcia od końca października. Program jest otwarty dla wszystkich, nie tylko dla członków naszej organizacji, wręcz przeciwnie, zależy nam również na wymianie różnych doświadczeń.
Odpowiadamy na potrzeby i mamy cel!
Dynamicznie zmieniające się realia gospodarcze, polityczne i społeczne wymuszają na liderach/managerach radzenie sobie z coraz bardziej złożonymi wyzwaniami.
Zarząd Stowarzyszenia uznał, że ważną częścią naszej misji powinny być działania w kierunku budowania społeczeństwa świadomego, w którym ważnym aspektem jest odpowiedzialne przywództwo. Jak rozumiemy tę rolę? To osoby, które za sprawą swoich kompetencji, autorytetu, a także dostępnych narzędzi, potrafią motywować ludzi i trwale zmieniać całą organizację, zapewniając jej sukces i rozwój oraz satysfakcję angażujących się w poszczególne działania członków i wolontariuszy.
Jak to wygląda?
„Akademia Przywództwa” składa się z 5 zjazdów, oferujemy zajęcia o różnym charakterze: praca warsztatowa, indywidualna, prelekcje, panele dyskusyjne.
Uczestnicy zdobędą nowe lub wzmocnią posiadane już kompetencje przywódcze, zaczynając od lepszego zrozumienia i zarządzania sobą, poprzez komunikację, działanie w zmianie, zarządzanie zespołem, poznanie typów przywództwa – w tym zidentyfikowanie własnego, kończąc na przyjrzeniu się organizacjom i ich kulturze.
Program poprowadzą doświadczeni trenerzy, szkoleniowcy oraz zaproszeni goście, lista prowadzących będzie dostępna wkrótce.
Sprawdź, czy to program dla Ciebie
Akademia jest otwarta dla obecnych liderów, managerów pracujących z zespołami i grupami oraz osób wierzących w swoje predyspozycje i chcących rozwijać się w kierunku pełnienia ról przywódczych. Nie jesteś członkiem Polski 2050? Nie szkodzi. Zapraszamy również osoby spoza organizacji.
Koszty i warunki uczestnictwa
Organizacja programu wiąże się z kosztami (noclegi, wyżywienie, wynajem sal i sprzętu, druk materiałów). Dzięki wsparciu prowadzących i zaproszonych gości, którzy zrezygnowali z wynagrodzenia w pierwszej edycji, udało się je znacząco ograniczyć.
- Płatność jednorazowa: 6900 zł brutto
- Płatność w 3 ratach, łącznie: 7900 zł brutto
Rata 1: 2400 zł
Rata 2: 2600 zł
Rata 3: 2900 zł
Dofinansowanie dla członków Stowarzyszenia
Członkowie Stowarzyszenia z opłaconymi składkami w drugiej edycji programu otrzymują od Zarządu Stowarzyszenia dofinansowanie w wysokości 3000 zł. To element naszego zaangażowania w rozwój środowiska, ponieważ wspieramy tych, którzy chcą pogłębiać swoje kompetencje, dzielić się wiedzą i aktywnie uczestniczyć w budowaniu wspólnoty opartej na współpracy, edukacji i wzajemnym wsparciu.
Koszt dla członka Stowarzyszenia:
- Płatność jednorazowa: 3900 zł brutto
- Płatność w 3 ratach: 4900 zł brutto
Rata 1: 1900 zł
Rata 2: 1700 zł
Rata 3: 1300 zł
Terminy zjazdów:
- I zjazd: piątek-niedziela 10,11,12 października
- II zjazd: sobota 15 listopada online
- III zjazd: sobota 13 grudnia online
- IV zjazd: sobota/niedziela 10, 11 stycznia 2026 stacjonarnie
- V zjazd: sobota/niedziela 7-8 marca 2026 stacjonarnie
Miejsce zjazdów stacjonarnych: Powiatowy Ośrodek Sport Hotel Miętne, ul. Główna 45
08-400 Garwolin (ok. 55km od Warszawy).
Bierzesz udział w rekrutacji?
Krok pierwszy: Prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego. Termin: do 31.07.2025 r.
Krok drugi: Spotkania indywidualne z kandydatami (online). Termin: do 30.09.2025
O wynikach rekrutacji poinformujemy maksymalnie do 01.10.2205 pisemnym potwierdzeniem mailowym.
Zgłoszenia prosimy kierować na: m.rekas@stowarzyszenie2050.pl i akademiaprzywodztwa@stowarzyszenie2050.pl
Szczegóły o programie znajdziesz w naszej zakładce Projekty: TUTAJ.
Zapraszamy wszystkich chętnych do uczestnictwa!
Organizatorzy: Wanda Brociek (Wings of Change), Izabella Kania, Piotr Gąsiorowski (Instytut Przywództwa), Martyna Rękas, Katarzyna Suwała